- Αξιολόγηση Πελατών
Μια δυνατότητα αξιολόγησης πελατών είναι τα διάφορα συστήματα βαθμολόγησης.
- Πληροφορίες
Με βάση αυτά και τις πληροφορίες που έχουμε για τους πελάτες οδηγούμαστε σε συμπεράσματα για τις μελλοντικές τους κινήσεις.
- RFMR
Ένα από τα γνωστότερα μοντέλα αυτής της οικογένειας είναι το RFMR (Recency, Frequency, Monetary Ratio)
- Αγορά Προϊόντος
Η βασική ιδέα του μοντέλου είναι ότι οι πελάτες δεν παρουσιάζουν την ίδια πιθανότητα για την αγορά ενός προϊόντος και ως εκ τούτου, η διαβάθμισή τους.
- Προβολή
Θα επιτρέψει τη διαφοροποιημένη προσέγγιση τους ιδιαίτερα μέσω καταλόγων, διαφημιστικών εντύπων κτλ. ώστε να γίνεται ορθολογικότερος καταμερισμός των δαπανών προβολής (Hughes, 1994).
- Βαθμοί Πελάτη
Ξεκινώντας από μία αρχική αξιολόγηση/βαθμολόγηση, προστίθενται ή αφαιρούνται βαθμοί για κάθε πελάτη ανάλογα με τη συχνότητα και την αξία των αγορών του.
- Πόντοι
Όταν ένας πελάτης έχει πολλούς πόντους η επιχείρηση ξέρει ότι αξίζει να ασχοληθεί περισσότερο μαζί του.
- Loyalty Point System
Mε το loyalty point system οδηγούμαστε σε συμπεράσματα για τις μελλοντικές κινήσεις των πελατών.