Το πρόγραμμα πίστης πελατών παρακινεί νέες αγοραστικές συνήθειες και συμπληρωματικές αγορές γιατί οι πελάτες κερδίζουν μια επιπλέον αξία σε κάθε αγορά (εξαργυρώσιμοι πόντοι επιβράβευσης) καθώς και ένα ζεστό «Ευχαριστώ’’ από την επιχείρηση.
- Πρόγραμμα πίστης
- Κατανάλωση προϊόντων
Το πρόγραμμα πίστης βελτιώνει τις συνήθειες κατανάλωσης του πελάτη μέσα από την: μετακίνηση των πελατών και σε άλλες καταναλώσεις προϊόντων και χρήσεις υπηρεσιών της επιχείρησής σας (cross-sell: η πώληση ενός είδους/υπηρεσίας μπορεί να οδηγήσει στην πώληση συναφών ειδών/υπηρεσιών)
- Ανταγωνισμός
Διαφοροποιεί την επιχείρησή σας από τον ανταγωνισμό
- Προώθηση
Προωθεί την διατήρηση των πελατών με μια προσαρμοσμένη γραφιστικά κάρτα μέλους που γίνεται μια mini διαφήμιση για την επιχείρηση σας.
- Εκπτώσεις
Καταργεί τις εκπτώσεις σε προϊόντα/υπηρεσίες που ο πελάτης θα ήθελε να αγοράσει κανονικά.
Χαμηλότερες εκπτώσεις με τη μορφή ποσοστού ανα απόδειξη και παροχή της έκπτωσης με τη μορφή πόντων όπου χρηματοοικονομικά είναι πιο συμφέρουσα.
- Προσέλκυση Πελατών
Προσέλκυση νέων πελατών, αυξάνοντας το μερίδιο της επιχείρησης στην αγορά που δραστηριοποιείται.
- Ευελιξία
Ευελιξία του προγράμματος πιστότητας να λειτουργήσει ως μοχλός κινητοποίησης για αγορές σε περιόδους ύφεσης πωλήσεων.
- Αύξηση μεριδίου αγοράς
Αύξηση του μεριδίου της αγοράς, παροτρύνοντας τους πελάτες που έχουν σκοπό να καταναλώσουν, να επιλέξουν τη δική σας επιχείρηση
+5% πιστοί πελάτες = +25% πωλήσεις
Αύξηση 5% των πελατών σας σε πιστούς πελάτες προσφέρει αύξηση 25% των πωλήσεων
- Κόστος απόκτησης νέου πελάτη
Κοστίζει περίπου 8 φορές περισσότερο να προσελκύσεις νέο πελάτη από ότι να διατηρήσεις κάποιον που είναι ήδη πελάτης! Γι αυτό χρησιμοποίησε το πρόγραμμα πίστης πελατών LoyatyX!
- Πωλήσεις
To 80% των πωλήσεων γίνεται από το 20% των πελατών σας. Αξίζει να επιβραβεύσετε τους πελάτες που στηρίζουν την επιχείρησή σας.
To πρόγραμμα πιστότητας ανεβάζει τις πωλήσεις σας καθώς οι πελάτες συλλέγουν πόντους.
- Πιστοί Πελάτες
Οι πιστοί πελάτες μιας επιχείρησης τείνουν να είναι λιγότερο διατεθειμένοι να την αλλάξουν και τείνουν επίσης να είναι λιγότερο ευαισθητοποιημένοι στις τιμές. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια σταθερή μονάδα όγκου πελατών καθώς και να αυξήσει την αξία κάθε συναλλαγής πώλησης.
Loyalty X
Επικοινωνήστε μαζί μας
Πλαστικές κάρτες
Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |