7 Βασικός Πελάτης
6 Πολλαπλή αγορά
5 Επακόλουθη αγορά προϊόντος
4 Πρώτη αγορά προϊόντος
3 Ενδιαφέρον για την αγορά προϊόντος
2 Ενδιαφέρον για το προϊόν
1 Γνώσεις για την επιχείρηση και το προϊόν
0 Καθόλου γνώσεις για την επιχείρηση και το προϊόν
Η πρόκληση για την επιχείρησή σας είναι να αυξήσετε την αξία των πελατών σας από το 0 ή το 1 στο 6 ή το 7!
Σχεδίαση προγράμματος επιβράβευσης
Σε ποιον δεν αρέσει να τον επιβραβεύουν; Σε ποιον δεν αρέσει να ξέρει ότι ανήκει σε μια ομάδα ανθρώπων που θα έχει καλύτερες υπηρεσίες από τους άλλους διότι το έχει κερδίσει με το σπαθί του;
Ο πελάτης έχει επιλέξει να είναι πιστός σε μια εταιρία και η εταιρία τον ανταμείβει με επιπλέον προσοχή, φροντίδα και εξυπηρέτηση. Με αυτόν τον τρόπο ο πελάτης μένει πιο ικανοποιημένος και όπως δείχνουν μελέτες και έρευνες σε παγκόσμιο επίπεδο, ξοδεύει περισσότερο διότι θέλει ακόμα περισσότερα προνόμια. Όπως συμβαίνει στις αεροπορικές με τα προγράμματα miles&bonus.
Αν θέλετε να αυξήσετε την πιστότητα των πελατών σας θα πρέπει να σχεδιάσετε την στρατηγική μάρκετινγκ τοποθετώντας στο επίκεντρο τους πελάτες σας. Το Α και Ω είναι η παροχή εξατομικευμένων εμπειριών σε κάθε επίπεδο και προς κάθε άνθρωπο.